Spice Girls reunion tour!

Det var så kul i lördags när vi var ute! Först träffade jag en familj som jag ska jobba för en gång i veckan. De har tvillingtjejer som är fyra månader gamla och jättesöta! Jag ska dit idag för första gången och jobba. Efter jag varit och hälsat på där träffade jag Liz på Westfields. Det är verkligen hur fint som helst och när vi var där var det en massa saker som hände. Bla satt några kända personer och signade en parfym. Jag och Liz kände inte igen dom så vi frågade vakten som stod där och han svarade Sugababes. Pinsamt... Sugababes är Engands största tjejband.
Det var också modevisning och bilutställning. Mycket att titta på alltså.
På kvällen åkte vi till Barnes och hem till Stacey för att förfesta. Hon hade gjort tacos och vi hade Pimms med oss. Vi åt, drack och kollade på X-factor. Det var verkligen jättetrevligt. Efter vi druckit en del fick vi den utmärkta idéen att klä ut oss till Spice Girl. Jag var Mel C, Liz var Mel B och de andra tre tjejerna var de kvarstående. Tack och lov tog vi på oss vanliga kläder när vi gick ut... Vi gick ut och dansade i Putney på några olika ställen. Det var en riktigt lyckad kväll!
Idag ska jag jobba klockan ett! Passa tvillingar för första gången! Det kommer säkert att gå bra!
Imorgon ska jag till skolan för mina första två lektioner. Wiho!!! Äntligen börjar det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0