I Anneli

Goder kväll. Jag har precis upptäckt SVT's roligaste serie i höst. I Anneli heter den. Kan inte sluta skratta, så det är ett måste för er att se!
Jag har precis blivit klar med min första Assessment. Ska låta den vila en dag och läsa igenom det i morgon för att se om jag vill göra några ändringar, men det känns jäkligt bra!
I morgon jobbar jag hos tvillingar! Ska bli trevligt med lite gulligull med två små flickor. Får kanske ta dem på en promenad på Portobello road eller något. De börjar bli stora nu så de måste ut och se världen ;)
På kvällen ska jag och Isabelle, vem annars, på skoldisko igen! Den här gången är det Halloween som firas. Jag ska ta det ganska lugnt eftersom jag har skola dagen efter och för att DAVID KOMMER!
Nu sitter jag men nytvättat hår, rakade ben och ska måla naglarna snart. Allt för att vara fin för min kära.
Idag är jag riktigt glad. Det har varit en bra dag! Har hunnit vara i skolan, träna,( sprang 3 km!!!), lagat god mat, ätit god mat, skrivit min Assessment, skrivit min Blog, (en annan blog för ett ämne i skolan), duschat och kollat på ett avsnitt av I Anneli. Nu ska jag snart kolla på How I met your mother och sen är det dags för mig att sova. Hoppas du också haft en bra dag ;)


Kommentarer
Josefin

Ååh vad mysigt att david ska komma! Hoppas att ni får det kanonbra! Jag ska till johan idag, flyger ikväll. Pirrigt!!

2010-10-28 @ 11:38:22
Paulina

Hej,



Tycker att det varit lite dåligt med updates på bloggen sista tiden! skärpning:-)



2010-11-18 @ 10:00:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0