Sweden, here we come!

Nu har jag och David bestämt oss, vi flyttar tillbaka till Sverige när jag är klar med skolan. Det kanske kommer som ett oväntat besked, men det känns helt rätt för oss! Jag har varit i London i fyra år och David i tre, och vi känner att vi är klara med London, för nu. Vem vet, vi kanske kommer tillbaka?
 
Beslutet om Sverige kom efter vi blev uppsagda från vår lägenhet för att ägaren ska flytta tillbaka in. Vi var tvungna att flytta den 24:e juni och eftersom jag då är klar med skolan är vi inte "fast" någonstans. Vi bestämde oss för Sverige för att bo lite billigare och spara pengar för det vi verkligen vill göra i framtiden. Det var ett ganska så svårt beslut, men för mig kädes det hela tiden helt rätt. Jag är trött på London och jag trivs inte i en storstad längre. Vi utnyttjar inte det London har att erbjuda men betalar en hög hyra för boende i dålig standard. Sverige passar oss bättre just nu och därför har vi valt att flytta tillbaka. Vi har nog bestämt oss för att bo i Malmö, men vi börjar med en sommar hos våra föräldrar för att leta jobb och lägenhet. Förhoppningsvis går flyttlasset den 14:e juni!
 
Nicco & Nicco


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0