God morgon!

Nu ska jag snart iväg till skolan! Har en ganska fullspäckad dag. Har två lektioner med en timma emellan och då ska jag förbereda en presentation med min grupp! Efter sista lektionen ska jag och Isabelle träna. Jag försöker att gå till gymmet fyra gånger i veckan, men hittills har jag bara hunnit två gånger. Jag hoppas att jag får mer tid lite längre fram för jag mår bra när jag tränar! Får mer energi och sover bättre på natten.
Om två dagar kommer David och hälsar på igen! Det ska bli riktigt skönt att ha honom här igen. Jag har köpt italienska masker som vi ska ha på Halloween på lördag. Det blir lite maskeradtema för mig och mina kompisar. Det kommer säkert att bli en lyckad kväll!
Förresten, nu tycker jag att färdigmaten har gått över gränsen. Vem fan köper färdig potatismos? Ok om man köper pulver, men helt färdig? Vad håller vårt samhälle på med? Laga er egen mat!!!!


Kommentarer
jossan

Så skönt det låter! Förstår att du längtar efter David, vad ska ni göra mer än att gå på fest? Passar det att jag o Tobbe kommer vecka 47? Puss

2010-10-26 @ 21:12:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0