Recap!

Har inte skrivit på ett väldigt bra tag, så det är väl dags för en genomgång av vad som hänt de senaste veckorna!
David var här förr-förra helgen och det var hur bra som helst! Vi åt gott, träffade mina kompisar, var ute och dansade och myste en hel del också! Det var min födelsedag på söndagen så på lördagen var vi ute i Angel men mina kompisar. Det var en väldigt lyckad kväll!
På fredagen var jag och David i Camden och käkade på ett kubanskt ställe och sen dansade vi lite där innan vi drog hem ganska tidigt. På söndagen åt vi sushi, hur mycket som helst, och sen åkte vi till Fulham för att träffa Liz och hennes kille Jay. Det var kul att komma tillbaka till Fulham. Har så många minnen där ifrån!
På måndagen åkte David hem och jag återgick till att vara ensam... Det var riktigt jobbigt att se honom åka!
Resten av veckan flöt på som vanligt. Skola, jobb och utgång i fredags. De var "freshers-night" på skolans pub så jag och Isabelle hade fördrinkar hemma hos henne och sedan stack vi dit och dansade resten av kvällen.
På lördagen satt jag hemma och kollade på X-factor och åt sushi. Skönt att bara vara hemma! I söndags stannade jag inne mest hela dagen. Tog en promenad framåt kvällen, det börjar verkligen bli kallt nu! Måste nog börja använda mössa och vantar nästa gång jag går en promenad.
I måndags var det skola igen. Vi har inte jättemycket att göra, men just nu är det faktiskt lite att göra varje dag, och det tycker jag är bra! Blir lätt försoffad om det är för lätt.
Jag har betalat skolan och så har jag gått med i skolans gym! Jag var där för första gången idag. Äntligen så har jag börjat träna igen, det var på tiden! Idag har jag också varit på Tate Modern med några tjejer från klassen. Vi ska omvandla en staty till något man kan sälja i souvenir-shoppen. Jag hade många bra idéer faktiskt. Har haft det på sistone, ska kanske bli uppfinnare...
Det är väl vad som har hänt de senaste dagarna. En väldigt snabb genomgång, men jag lovar att det kommer uppdateringar lite oftare från och med nu!
Fick den fina koppen av mamma och pappa när jag fyllde år. Älskar den!


Kommentarer
Josse!

Gooddie!! Äntligen ett inlägg, vill jueh höra allt om London och dig = )

2010-10-20 @ 12:40:28
mamma

Vilken fin bild! Du är jättesöt och koppen matchar dig.

Kram mamma

2010-10-25 @ 07:19:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0