Nananana nananana Batman!

Idag har jag jobbat med Madeleine och Michelle hela dagen! De är så söta, helt underbara! Sitter och gosar med dem så mycket som det går. De var lite lösa i magen idag så jag fick bajs på mig men det får man väl ta! Efter man har passar barn är det inget som är äckligt längre.
Imorgon har jag en busy dag. Jag har skola mellan nio och tolv och sen ska jag och Isabelle plugga tillsammans några timmar innan vi drar till gymmet och till sist har jag körträning! KJag har äntligen hittat skolans kör och det ska bli så roligt att börja sjunga igen. Äntligen har min vardag börjat att ta form, det känns så skönt att ha lite saker inplanerade. Veckan går mycket snabbare då!
Nu är det bara åtta dagar tills David kommer. Det är halloween när han är här och vi måste klä ut oss. Har du något förslag?


Kommentarer
Sofie Lundberg, NYC

Haha jag känner sååå mycket igen mig när du säger att man inte blir äcklad längre efter ha passat barn :D Det är verkligen så, jag skulle kunna vara med på fear factor utan problem nu känns det som

2010-12-08 @ 18:35:00
URL: http://Http://lundbergsofie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0