Tårta och snö

Varje dag tänker jag att jag ska skriva ett inlägg, men sen blir det inte av. Jag antar att min ställ-tid för att skriva i bloggen är cirka en vecka. Men jag skriver hellre färre inlägg med kärna än många inlägg kärn-fria...
 
Idag har jag klippt mig, det behövdes verkligen! Frisören tog en decimeter på mitt alldeles för risiga hår. Men mitt hår växer som ogräs så det dröjer inte länge tills det är lika långt, om än inte längre.
 
Imorgon har vi vår första tårtbeställning! Det är en födelsedagstårta som ska göras. Den ska fyllas med vaniljkräm och hallonmousse, som båda är hemmagjorda, och toppas med vaniljgrädde och färska hallon. Jag har redan gjort botten på tårtan och fyllningarna, om jag kan lova att den kommer smaka underbart!!! 
 
Idag har vi också färdigställt vår logotyp som nu kommer skickas till en grafisk designer för sista justeringar. Äntligen så har vi kommit igång med vårt lilla företag :)
 
Förresten, det har snöat i London hela dagen. Nu får våren komma, för fan!! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0