God kväll

Idag är det måndag och en ny vecka har precis tagit sitt första andetag. Jag har idag varit i skolan och fixat med ett grupparbete i marknasföring och skrvit ut min flygbiljett till Sverige. För om två dagar sitter jag på ett plan till Malmö och får äntligen träffa en växande Bella och resten av familjen. Morfar, kusiner och vänner kommer också få sig en visit av mig. Tyvärr kommer inte min fästman (oj vad det låter vuxet) med till Sverige. Han stannar i London och håller fortet vid liv. Men oj, vad jag kommer sakna honom. Nu när David jobbar hemifrån så gör vi det mesta tillsammans och därför kommer det kännas lite tomt utan honom vid min sida. Det var ett tag sedan nu vi reste var för sig, men längtan har väl ingen dött av? 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0