Tuesday morning

Nu är äntligen våren här! Jag vet att jag har varit tjatig, men solen är väldigt viktig för mig och den extra energin jag får är vital. 
 
Igår hade jag en presentation i skolan och det gick rikigt bra! Inför en presentation går jag och spänner mig några dagar innan, så det var skönt att äntligen få komma till kritan! Presentationen handlade om mig, mina egenskaper och min karriär. Enligt ansiktsuttryck och skratt verkade presentationen gå hem hos publiken och föreläsaren. Tårtan, som var pricken över i:et, var väldigt uppskattad. 
 
Idag forsätter veckan med skola och plugg. Det blir ett gruppmöte i efermiddag där vi kommer att fortsätta med att sammanställa en "pitch" eller presentation som ska hållas om några veckor. Vi ska försöka få sponsorer till ett event, GB Row Race, och det är därför viktigt att vara väldigt förberedda och insatta i både företetaget och eventet.
Ludvig i påskas, han blir större för varje gång jag ser honom... 
 
Swedish Delight's första sålda tårta. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0