Är våren här?

Nu har våren kommit till London! Fåglarna kvittrar, precis som de gjort hela vinter, och gräset är grönt, som det är 360 dagar om året. Det är inte så stor skillnad på årstiderna i London, men när det börjar bli tio grader eller varmare varje dag så kan man säga att det är vår. Nu fuskar jag lite och säger att det är vår fastän det kan vara under tio grader, men det är i alla fall inte minusgrader...
 
Om någon vecka så ska vi plantera i vår lilla trädgård. Vi ska rensa ogräs, så gräs där det behövs och så fina färglada blommor och doftande örter. Vi ska också köpa eller komma över trädgårdsmöbler, hade varit fint med soffor och fotöljer i fusk-rotting, vi får se vad vi hittar!
 
Idag har jag och David sprungit vår tredje runda den här veckan. Eftersom jag har haft ett långt uppehåll i träningen så tar det en vecka till innan jag når de resultat jag vill. Så det är bara att kämpa på!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0