Night out with Em!

Igår var första gången jag var ute och festade sen jag kom till London. Det var en riktigt lyckad kväll och jag mår som jag förtjänar idag. Vi var på ett ställe vid Old Street som hade livemusik. Varje låt var det en ny person som sjöng och det var bland de bästa rösterna jag hört live i hela mitt liv. Om de inte blir signade måste det vara något fel på musikbranschen. Simon Cowell borde gå dit någon gång och lyssna, han hade verkligen gillat det!
Idag har jag inte gjort mycket. Jag har koncentrerat mig på att äta och dricka. Det har gått hyfsat bra.Knäckebröd är bästa fyllematen så jag åt fem till frukost. Sen åt jag en korv med bröd och senap och ketchup som jag köpte på IKEA när jag var där. Till kvällsmat gjorde jag pannkakor och åt fyra stycken med socker och sylt. Det var mumma!
Nu har jag varit hemma hela dagen och börjar att bli väldigt uttråkad. Jag har sett på alla nya avsnitt av mina favoritserier, och jag har duschat och gjort mig till människa igen. Vad ska jag nu göra? Funderar på att äta lite till. Vill gärna äta lite mer pannkakor. (Pannkakor är en av få maträtter som nästan är godare kalla, precis som pizza dagen efter man festat.) Men jag tror att min mage säger till just nu. Den är helt full så jag får vänta i någon timma innan jag kan proppa i mig några fler.
Imorgon är det fredag och då börjar jag skolan! Wiho! Jag känner mig som en sjuåring som ska börja ettan och lägger fram vilka kläder jag ska ha på mig kvällen innan och lägger ner pennskrinet i den nya väskan där också den nya kalendern ligger. I am as ready as I'll ever be! Nu börjar en ny fas i mitt liv. Jag blir student och det innebär fest sex dagar i veckan! Tur att jag är rutinerad!


Kommentarer
Josefin

Lycka till imorn niccopicco!! =)

2010-09-23 @ 22:05:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0