Kom på en rolig sak som hände idag

Eller roligt var det kanske inte.
När mamma var här köpte vi ett överfallsalarm till mig så hon skulle känna sig lite mer trygg. Jag har det i min handväska och idag på väg hem från IKEA råkade jag sätta igång det... Jag skulle ta något i min väska och då råkade sprinten att åka av. Först förstod jag inte att det var i min väska det lät, men efter ett tag förstod jag att det var min väska ljudet kom från. Försökte då desperat leta upp larmet och sprinten i väskan och efter ca en minut så var oljudet borta igen. Pinsamt, men nu vet jag att det fungerar =)


Kommentarer
Josefin

Haha, typiskt dig ;) Fint du har i nya lägenheten!! Vill komma & häla på snarast =)

2010-09-20 @ 22:22:45
Marie

hahahaha.. Jag hade velat vara med :)

2010-09-22 @ 11:43:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0