IKEA!

Jiho! Idag har jag varit på IKEA =) Hittade en massa fina, och billiga saker som jag behövde! Bla shotglas, temuggar, lådor, vispar, tallrikar, ljus och ljushållare, och massa annat till köket. Handlade och en massa god svensk mat. Korv med bröd och senap fick jag såklart med mig hem! Jag åt också på IKEA. Det blev köttullar med lingon och potatis, oh så gott! Varför envisas engelsmän att ha pommes till allting? Köttbullar ska man äta med kokt potatis, inte friterad potatis förstår ni väl!?!
Nu börjar jag känna mig mer och mer hemma här. Området jag bor i är lugnt och trivsamt och människorna jag bor med verkar jättetrevliga!
Jag träffade Liz igår! Det var väldigt trevligt. Vi käkade vid Carnaby street och sedan tog vi en Pimm's i Hammersmith. Eller rättare sagt tog jag en Pimm's för Liz var så bakis att hon inte pallade att dricka ;) Jag tyckte iaf att det var underbart! Oj, vad jag har saknat den drinken. Nästa drink blir en snakebite!
Här kommer lite bilder på hur det ser ut i mitt rum!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0