Angel

Idag har jag inte gjort jättemycket sedan jag skrev förra inlägget. Jag gick och handlade mat och köpte en bok. Köpte boken i en Charity-affär så det kostade bara en pund, billigt! Hoppas bara den är bra nu...
Jag har lagat mat två gånger och ätit två gånger, men nu sitter jag här och blir hungrig igen... Aptiten ökar verkligen när man tränar. Jag får kanske äta en macka när jag kommer hem ikväll. För ikväll ska jag träffa Sandra. Hon är kompis med Josefin och Malin som tidigare bodde i London. Jag har träffat Sandra någon gång innan, men det var ett tag sen så det ska bli väldigt trevligt. Hon bor också i norra London precis som jag gör, äntligen någon som bor nära mig =)
Såhär ser jag ut idag:
Det röda i mitt ansikte la sig efter ett tag!


Kommentarer
Paulina

Så kul att du har börjar blogga igen:-)

2010-09-21 @ 20:01:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0