Randig både på längden och på brädden

Nu måste jag erkänna. Jag är lite påverkad när jag skriver detta inlägg. Men just nu har jag ingen lust att skriva och allt är ju lite roligare när man har druckit! Jag har varit i skolan idag. Vi hade någon introduction, igen. Jag träffade Isabelle igen, en svensk tjej som är jättetrevlig, och Marielle, en tjej från Estland som också är helskön! Vi tog några drinkar efter skolan och om en timma ska vi mötas upp för att gå på skolpuben. Där är ett back to school-party som vi ska attend. Jag är ledsen, men min svenska är faktiskt så dålig som den verkar. Har redan svårt att hitta de svenska orden. Och när jag skriver så tänker jag ofta på engelska och översätter till svenska. Det är därför det ibland bli fel.
Om exakt en vecka så är David här! Det ska bli så kul att äntligen få ha honom nära mig. Två veckor har gått alldeles för långsamt, de känns som en evighet. Men om en vecka får jag pussa på honom så mycket jag vill!
Idag har det regnat HELA dagen. Jag är ganska så avundsjuk på mina föräldrar som är på kryssning i Medelhavet. Jag har inte höst något ifrån dem så antagligen har dem det underbart! Jag vill också! När jag är lika gammal så kommer jag också att åka runt jorden, om och om igen! Man får ta vara på tiden man har!
Nu ska jag snart ut! Såhär ser jag ut idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0