Ensam och inte så stark...

Nu är det bara tre dagar tills David kommer! Äntligen! Det har varit så ensam utan honom. Jag har träffat en massa trevliga människor, två riktigt bra kompisar faktiskt. Isabelle och Marielle heter dem. Men det jag tänkte komma fram till är att utan David så är det inte detsamma. Det här har varit mycket jobbigare än jag trodde det skulle bli. Skolan har äntligen kommit igång. Innan hade jag inte mycket att göra, mycket tid att tänka på med andra ord och då blir det jobbigare. Vi pratar varje dag, men det är inte detsamma! Jag vill ha honom här så jag kan pussa på honom när jag vill... Men förhoppningsvis flyttar han hit efter jul. Det hade varit awesome! Hoppas hoppas!
Men nu kommer han som sagt snart och då ska vi ha så kul tillsammans! Vi ska ut och äta, träffa mina kompisar, shoppa och mysa så mycket det bara går! Kan det inte vara fredag idag?


Kommentarer
Josse!

Niccopicco, du är stark som in i bänken!! =)

2010-10-06 @ 22:20:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0