Eat, pray, love!

Här i London har det regnat hela helgen. Det regnar fortfarande. Igår när jag och Liz skulle hem från Angel var det nästan översvämning. Det är tur att vi är långa, annars hade vi haft vatten upp till midjan. Vi var alltså i Angel igår. Först åt vi på en japansk restaurang och sedan gick vi på bio. Maten var så jäkla god! Sushi till förrätt och kyckling i någon god currysås med ris till varmrätt. Vi var proppmätta när vi gick där ifrån. Efter maten så gick vi på bio. Vi var båda sugna på lite lösgodis och det enda stället man kan köpa det i England är på bion. Så vi slog två flugor i en smäll och såg på Eat, pray, love med Julia Roberts och hör och häpna Tuva Novotny. Det var en riktigt bra film och från våra VIP-platser så satt vi riktigt bekvämt också.
I veckan har jag ett fullspäckat schema, yeah! Det blir skola, träning, barnapssning och sen på fredag kommer David och då får jag fullt upp med att visa honom Londons bästa sidor! Något tips på vart jag ska ta honom?


Kommentarer
jossan

Tycker ni ska kolla på högvakten;)

2010-10-03 @ 22:30:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0