Två dagar kvar!

Snart är jag i London igen!!! Jag längtar så mycket och nu väntar jag bara på att bli helt frisk. Jag har fortfarande hosta, täpt näsa och huvudvärk, men febern är borta! Det är ett steg på vägen så jag ska troligtvis jobba i morgon. Jag jobbar i ett renrum så får inte gå runt och hosta hela tiden, och det är precis vad jag gör nu. Men det är bättre att vara ordentligt sjuk någon gång då och då än att vara lite småsjuk ofta.
I London ska jag inte göra några turistsaker what so ever! Eftersom jag kommer att bo där sen i flera år så känns det lite onödigt. Jag ska istället umgås med kompisar, hälsa på "familjen", festa, hänga i parken, shoppa, dricka Pimm's och bara ta det lugnt! Jag hoppas ockå på att få lite färg eftersom det kommer att vara 25 grader!!! Det kommer att bli legen... wait for it... dary!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0