Träning och utdelning

Idag hade vi vår första fotbollsträning. Det var jag, Malin och Matilda som kickade boll och försökte att skjuta på mål. Det gick faktiskt bättre än väntat, passningarna kom oftast fram! Nästa träning vi har är på söndag klockan 17 och då hoppas vi att det kommer mer folk!
Idag fick jag också post. Det var från en fond där jag sökt stipendium och jag har fått 10 000 kronor av dem till mina studier i London. Nu hoppas jag bara på att de andra jag sökt också ger utdelning. Men nu har jag i alla fall kommit en bit på vägen!


Kommentarer
Frida

På söndag är jag på! Lätt!:) Härligt att du fått pengar från fonden det är ju hur bra som helst!! :)

2010-05-04 @ 19:57:42
URL: http://fridatts.blogg.se/
sara

Grattis, vad skönt med pengar! Nu är det bara 4 veckor tills jag kommer hem, och då blir det snart roadtrip=)

2010-05-06 @ 12:11:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0