Sleepy

Onsdag morgon och halva min arbetsvecka har passerat. Jag älskar att bara jobba fyra dagar i veckan.
Idag har jag inte hunnit med så mycket än. Jag har faktiskt bara käkat frukost. Jag somnade inte förrän halv tre igår så jag får lov att ta det lite lugnt nu på morgonen så jag inte är för trött i kväll på jobbet.
Jag tänkte gå ut och springa intervaller idag, men när temperaturen bara stod på sex grader känner jag hellre för att stanna inne och cykla lite på motionscykeln.
Jag har inget speciellt planerat idag förutom att jag ska hjälpa mamma att lägga lakan, det man gör innan man manglar dem, och sen ska jag på möte på jobbet klockan 13.30. Oj, jag insåg precis att det är om tre timmar. Nu måste jag skynda mig att utnyttja den ledig tid jag har idag!
Snart är det sommar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0