Sjuk

Då har jag lyckats bli sjuk för första gången på väldigt länge. Jag har ont i halsen, hosta, feber, ledvärk och huvudvärk. Jättekul! Därför ligger jag hemma, kollar på hockey och äter godis. Jag blev sjuk i precis lagom tid! Nästa helg ska jag till London och då hade jag inte velat vara sjuk. En annan sak som är bra med att vara sjuk just nu är att det visas en massa hockey på tv så jag har det ändå ganska bra. Till sist med inte minst så är jag sjuk när jag är ledig från jobbet. Det hade varit jobbit att vara hemma från jobbet och se pengarna försvinna.
Jag hoppas att jag mår lite bättre i morgon så jag kan följa med på släktkalas till Ronny och Henrik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0