Sistaminuten-resa någon?

Näst nästa vecka så jobbar jag inte fredag till söndag och veckan efter så börjar jag inte jobba förrän på torsdagen så då tänkte jag ta tillfället i akt och åka på en liten mini-semester. London lockar mest, men Paris, Barcelona, Milano eller någon annan intressant stad hade heller inte varit fel. Snälla säg att det är någon som vill åka med! Billiga flygresor finns det gott om och boende löser sig alltid. Hade det inte bara varit skönt att komma bort ifrån allt ett tag och bara strosa runt i en ny stad och upptäcka dess smultronställen?
Var inte så förutsägbar ;)


Kommentarer
sofie L

Do it! Jag och Martin var på Mallorca förra veckan, betalade 1200 per person för flyg och jättefint hotell! Skönt att åka iväg för att bli lite uppvilad :)



Vi ses i Torekov i sommar! Säg till om ni är i Helsingborg igen någon gång, det var trevligt sist. Puss

2010-05-09 @ 23:35:18
URL: http://Http://lundbergsofie.blogg.se
Sofia Zäther

London röstar jag på!;)

Hoppas det blir av!! Minisemester och sista minuten kan inte bli bättre!!

2010-05-09 @ 23:55:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0