London, here I come!

Sådär, nu är resan till London beställd. Den 21:a maj åker jag dit och stannar i fem dagar. Det ska bli så kul! Jag har saknat London nästan varje dag sedan jag lämnade för nästan ett år sedan. Jag kommer att flytta tillbaka till London i augusti, men jag ska bara på en liten snabbvisit och se om det fortfarande är sig likt. Jag ska nog bo hos Liz och Sofia, två au pair-vänner från den goa tiden. Undra vad jag ska göra och vart jag ska gå? Slug, eller Kings Head som det heter nu, ska besökas. Men vad mer? South Ken kanske... och West End får man inte glömma. Det kommer bli mycket som ska göras under de få dagarna jag är där. Hoppas bara vädret är bra!


Kommentarer
jossan

Så avis jag blir! Jag vill osså me! Jag kanske skicka bud på ngt, converse lär vara billigt där! Suktar efter primark...aaaa! Ses ikväll! Pussar

2010-05-11 @ 13:20:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0