Klimakteriet?

Det känns som om jag är i klimakteriet. Ena sekunden kokar jag och svettas som en galning och andra sekunden så fryser jag och får värma mig under täcket. Tack och lov är det febern som spökar och inte klimakteriet. Jag har varit sjuk sedan i onsdags och det börjar bli riktigt jobbigt. Jag vaknar på natten av att jag inte kan andas. Jag hostar konstant så min hals rivs upp. Huvudet värker hela tiden. Och jag är skittrött. Jag har redan konstaterat att jag inte kommer kunna jobba i morgon. Dvs om jag inte blir mirakulöst frisk under natten, men som det ser ut nu så finns det inga mirakelkurer. Det är den gamla vanliga vila och drick mycket som får hjälpa mig att bli frisk.
I dag ska vi har vår andra fotbollsträning! Tyvärr så kan jag inte vara med, men jag ska ändå komma dit och se på. Just nu är vi inte så många som tränar, men när sommaren närmar sig tror jag nog att vi kan bli ett lag. Det är roligare om man är fler och då kanske vi kan spela matcher mot killarna. Men nu i början nöjer vi oss med träning, hård träning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0