Vad är oddsen?

De senaste två dagarna har jag haft fullt upp. Förutom jobb sex till två så har jag igår varit i Båstad med Frida och Matilda. Vi fikade, tränade, köpte biljetter till Pepes, handlade och solade. Jag brände rumpestumpen... Typisch! Får se om jag ger mig upp på hästen i morgon igen ;) Idag har jag bakat, tränat och handlat. Som ni vet så älskar jag att baka... Idag blev det matmuffins. Två olika sorter. Den ena med oliver och ost och den andra med fetaost och salami. Båda blev riktigt goda. Success! De ska bjudas på i påsk. Det andra jag bakade var frallor, men de är fortfarande inte riktigt klara. Ska jäsa lite till innan de ska in i ugnen. Men som det ser ut just nu så kommer du också att bli bra!
Idag kommer min syster Josefine hem. Hon ska vara hemma tills lördag. Det ska bli kul att få lite sällskap här hemma i form av någon yngre än femtio... Inget illa menat till mina föräldrar, men de håller liksom ihop, jag behöver någon på min sida. Och på fredag kommer Oscar hem med sin flickvän. Då blir vi fyra mot två. Suck on that parents! Ungdomarna regerar igen!
Jag kom på att vi har två katter också, men jag har ofta svårt för att förstå vilken sida de är på... De är inte så bra på ett uttrycka deras känslor så jag förstår. Det måste de öva på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0