Utposten och Tempel

Helgen har varit bra! Inte perfekt, men bra... I lördags var vi hos Nina i Båstad och förfestade. Det var bara jag, Frida och Matilda, Nina jobbade tills elva. Men när hon kom hem så körde vi till Helsingborg! Vi var där vid halv ett och då började vi på Utposten som vanligt. Där hade jag jättekul. Träffade härliga människor och dansade mycket. Efter någon timma där gick vi till Tempel för första gången. Men eftersom det var så sent, och vi skulle hem ganska snart så var det bara Frida och jag som gick in. Jag hade kul där också, men vi hann bara vara där ett litet tag eftersom vi skulle hem. Innan vi satte oss i bilen var jag inne några sekunder på Cardinal också. Dit ska vi nästa vecka! Tyvärr så stannade min jacka i garderoben på Tempel. Och NEJ, jag glömde den inte! Det var inte mitt fel.
Söndagen spenderades i Helsingborg. Vi tittade först på fotboll, Allerum - Ödåkra. Riktigt bra match! Sen käkade vi mat på ett ställe på söder. Yummi! Till sist var vi hemma hos Fredde och Johan och spelade tv-spel och käkade godis vi köpt på Tasty House. Det var en bra söndag. Vi kom hem vid sju på kvällen och då var jag så trött så jag låg bara i min säng och kollade på film och åt lite mer godis. Helgen har varit bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0