Träning på fullt allvar

Jag kom precis hem från ett mycket bra träningspass. Jag lyckades springa/jogga i femton minuter och sen körde jag mage och rygg och till slut tränade jag armarna. Jag använder mig av ett program min tränare jag hade i London tog fram till mig och så blandar jag med lite egna övningar. Det fungerar jättebra och jag känner verkligen hur jag har blivit starkare sedan jag började träna igen för ca en månad sen. Men nu är det konditionen jag verkligen vill ska förbättras, men för mig är det också den tråkigaste och jobbigaste träningen. Jag har ingen bra grundkondition och för att jag ska orka springa fem kilometer måste jag vara riktigt vältränad. Jag har ett lopp i maj, vårruset och ett lopp i sommar, St Thora loppet, som jag tränar inför. Det loppet i sommar betyder mer, familjetävling, så det i maj får vara ett delmål på vägen! Nu kommer en ful bild på mig efter jag har tränat. I am RED!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0