Tivoli

Igår var det utgång på schemat. Det var min tur att köra så jag ställe självklart upp! Först var vi hemma hos Fredde och Johan. Där spelade vi rockband, som guitarr-hero fast hela bandet, och buzz, en frågesport om filmer. Det var en kul förfest måste jag säga! Vi ett var vi inne på Tivoli Det var löning så hela stället var fullt! Musiken var bra, kompisarna glada och jag var på toppenhumör! Vi dansade hela natten lång och när klockan var närmare fem bestämde vi oss för att åka hem. Efter lite turer hit och dit var vi äntligen hemma i Torekov vid halv sju. Då var jag trött kan man säga. Jag deckade med direkten, men halv elva blev jag väckt av ett telefonsamtal och kunde sedan inte sova mer. Därför ligger jag nu i min säng, klockan halv åtta, och ska sova. God natt!
Såhär såg jag ut igår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0