Promenad och oxfärsbiffar

Det fick bli en promenad istället för gymmet. Jag och mamma gick en runda och tittade på de nya hustomterna i byn. Att gå är både bra för kropp och själ! När vi kom hem ställde jag mig i köket och gjorde biffar med fetaost och soltorkade tomter. Till det hade jag stekt lök, kokt potatis, brunsås, lingon och inlagd gurka. Det var supergott! Tack o lov blev det en hel del över så jag har till lunch imorgon.
Imorgon ska jag och Frida gå en promenad på morgonen och sen på kvällen ska jag och Matilda på spinning. Mitt på dagen vet jag dock inte vad jag ska göra. Det blir till att fila på mitt engelska stipendie-brev.
Matilda och Frida på Contan för några veckor sedan.


Kommentarer
jossan

Mm så gott! Du får gärna komma till mig o laga lite god mat:)

2010-03-24 @ 20:17:05
Sara

Meh hallå ?! Här har jag gått in på din Londonblogg med jämna mellanrum och hoppats på uppdatering och så visar det sig att du har en helt ny !!!? Den hamnar lätt under favoriterna ;) Hoppas allt är bra med dig!!

2010-03-24 @ 23:15:16
URL: http://metrobloggen.se/saraprieditis
Frida

Vilken mysig fika bild. :)

2010-03-26 @ 10:51:28
URL: http://fridatts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0