Ordning och reda

Jobb, jobb och åter igen jobb. I morse var jag tröttare än vad jag brukar vara när jag går upp, kvar över fem. Kan bero på att jag nästan inte sov någonting igår. I kväll blir det alltså sängen tidigt igen.
Idag har jag inte gjort mycket mer än jobbat. Jag gymmade efter jobbet. Det var så skönt. Hoppas jag har kommit ur min svacka nu! Sen när jag kom hem vilade jag ett tag och nu har jag precis städat och organiserat mitt skrivbord. Det behövdes lite organisation av alla mina papper! Banken, polisen, skolan m.m. Jag måste ha lite koll på allt. Bjuder på en bild ifrån lördags!


Kommentarer
jossan

HAHA, papper från polisen, vas har du nu gjort Nicco?

2010-03-29 @ 21:31:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0