Matt nagellack

Jag har provat denna nymodigheten! Jag köpte ett mörkblått nagellack, men det var så mörkt så det såg svart ut. Det var ganska dyrt, 150:- kostade det och det var det inte värt! Det blev snyggt när man målade det, men det gick väldigt lätt av. Det skavdes bort bara man stötte till något. Efter man haft på det någon timma såg det ut som man hade haft på det några dagar. Positivt med lacket var att det var helt matt och torkade väldigt snabbt. Jag målade både tå- och fotnaglarna och på fötterna höll nagellacket mycket bättre. Här kommer en bild på hur det ser ut!
Vad tycker ni?


Kommentarer
jossan

skitsnyggt, de får jag låna när jag kommer hem!

2010-03-24 @ 16:33:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0