God eftermiddag

Idag har jag jobbat förmiddag. Sex till två rättare sagt. Efter jobbet har jag fixat och trixat med stipendier ansökningar och innan veckan är slut ska de vara klara och iväg skickade. Jag söker ca sju olika bidrag och jag hoppas verkligen att någon nappar. Jag lägger ner mycket arbete på ansökningarna så jag hoppas att det ger utdelning. Skolan kostar en del och jag vill inte vara skuldsatt resten av mitt liv!
Nu sitter jag på verandan och ska titta på Svenska Hollywood-fruar. Maria Montazami är underbar, hon är så ärlig och genuin. De andra är lite tappade bakom flötet...
Det är skönt att titta ut och se solen som smälter snön. Snart är våren äntligen här! Tycker bara synd om min pappa som måste sätta igång med vårbruket. Några börjar sätta potatis i morgon och det gör pappa lite stressad, men han väntar ändå någon dag. Vi får hoppas att det blir ett bra år för lantbruket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0