Ett tag sedan

Jag är inte så duktig på att uppdatera mig blogg. Just nu är det kanske inget speciellt som händer i mitt liv, något som är värt att läsa i alla fall. Jag jobbar i veckorna och festar på helgerna. Jag har fått jobb på Nolato, en fabrik och där är jag måndag till torsdag 15-00. Älskar det jobbet! Det är inte ansträngande, jag lär mig mycket och jag tjänar bra! Ett plus är att jag bara jobbar fyra dagar i veckan och alltid har sovmorgon. Eftersom jag bara jobbar fyra dagar i veckan jobbar jag extra på Torekov Hotell som servitris. Där är jag oftast en gång i veckan. Bra med lite extra inkomst. I morgon har jag ännu ett extrajobb. Jag ska vara på dagis i Grevie och vikariera. Det kommer nog att bli riktigt kul, jag älskar barn!
I helgen var det utgång som stod på schemat! Först var vi hemma hos Sofie i Helsingborg. Det var kul att se hur hon bodde och träffa hennes hund! Sen drog vi till Bara Vara och där tog vi ett glas vin. Det var första gången vi var där, och jag gillade stämningen. Dit ska vi definitivt igen! Efter det gick vi till Utposten där vi mötte upp alla killarna! Dom var redan askalas så vi gjorde vårt bästa för att komma ikapp. Runt tolv stack vi till Tivoli och där stannade vi och dansade tills det stängde klockan fyra. Vi var hemma halv sex på morgonen, så det var en bra kväll! Jag längtar redan till nästa helg! Då blir det utgång i Hbg igen!
Jag och Oli förra våren i London!


Kommentarer
Frida

Nämen gud har inte varit inne på några dagar. Du brukar ju aldrig uppdatera! Men nu har du ju uppdaterat massor! YEAY. :) Fortsätt så.

2010-03-17 @ 18:42:28
URL: http://fridatts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0