Beach 2010

Jag har börjat dagen med att läsa inspirerande bloggar om att komma i form! Jag är trött på att vara otränad och nu är det dags att jag tar tag i min hälsa! Jag tränade fem gånger varje vecka förra året vid den här tiden och jag hade också en personlig tränare. Då var jag alltså IN SHAPE! Nu är det dags för mig att komma i form igen. Jag ska både ändra min diet och mitt levnadssätt. För att kunna gå ner i vikt och få en fastare kropp måste man ändra på saker i vardagen som man egentligen älskar. Som att ligga hemma med datorn i knäet en hel dag och inte göra något, eller baka goda kakor och äta hälften själv. Det måste bli en ändring! Jag som fortfarande bor hemma får det extra svårt. När jag själv inte kan bestämma vad det finns för mat i kylen och skafferiet är det svårt att håla sötsuget borta. Jag måste därför vara ännu mer bestämd och inte ge vika för frestelserna.
Nu ska jag iväg på mitt första träningspass de


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0