Var är solen?

I natt är den sista natten jag jobbar innan jag är ledig i två dagar. Just nu är jag trött på att jobba natt och det är skönt att jag bra har tre veckor kvar sedan! Jag har fått ett nytt schema så jag jobbar söndag till torsdag hela veckan. Jag är alltså ledig varje helg!
Jag har så sjukt roligt på mitt jobb. Jag har de trevligaste arbetskamraterna och jag skrattar typ hela tiden så fast att det ska bli skönt att sluta så kommer jag att sakna det lite. Min arbetskamrat sa till mig igår att han kommer sakna mig när jag slutar. O,j vad jag blev glad då!
Nu ska jag snart åka till Ängelholm och i kväll ska jag baka två tårtbottnar till jordgubbstårtorna till midsommar.
Tänkte lägga upp en bild på mig, men ingen blev bra... Ska nog gå och ta på lite mascara, jag ska ju faktiskt till "storstaden"!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0