Va fan!

Precis när jag vaknar så börjar det regna. Kan jag ha mer otur? Jag hade tänkt gå ut och springa om någon timma, så jag hoppas det slutar regna snart!
I natt jobbar jag min sista natt innan jag är ledig. Det kommer kännas konstigt att inte vara på jobbet nu när jag har jobbat så mycket. Men det lär nog dröja några dagar innan jag saknar det. I går när jag jobbade hade vi igång tre maskiner när vi tog över. Vi var tre som jobbade så vi tänkte att det var perfekt, något att göra hela kvällen. Men en efter en krånglade maskinerna och vi var tvungna att stänga av två av dem. Den tredje blev kvar runt halv två så när den var stängd hade vi inget att göra. Vi tog lååånga raster och lyssnade på bra house-musik, men tiden gick inte snabbt. Jag hoppas det finns mer att göra idag så tiden går lite snabbare.
Ha en bra dag!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0