Tennis!

Idag har jag spelat tennis med min bror och hans kompis Gustav. Gustav har spelat tidigare med både jag och Oscar är nybörjare. Till mi stora förvåning var Oscar grym så det ser lovande ut för turneringen vi ska ha i sommar! Jag upptäckte också att det var enklare att spela på grus and hardcore och jag var inte så dålig ändå.
Annars har jag inte gjort jättemycket idag. Har börjat flytta ut till stugan, men har inte blivit helt klar. Jag tycker inte om att flytta!
På tal om flytta så träffade jag Lillan, Catherines mamma och jag fick se en bild på den nya lilla bebisen, Nicolaj. Han var bedårande och jag såg lite likheter med Willis och Oli. Jag längtar mer och mer tills de kommer!
Mina busiga pojkar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0