Sommar, sommar och sol!

Äntligen är sommaren här för att hälsa på ett litet tag! Jag njuter så mycket jag kan av det fina vädret. Idag var jag och Marie vid Ydrehall och solade och badade. Efter ett tag gick vi till Morgonbryggan för att ta ett dopp till. Vi badade fyra gånger faktiskt. Det var riktigt skönt! 17 grader tror jag det var, men det var precis lagom när solen stod högt på himlen. Ikväll ska jag hem till Marie och käka. Det blir en liten tjejmiddag, trevligt!
Annars så har vi släktingar från USA på besök i några dagar. De är mycket trevliga.
På midsommar var vi hemma hos mig, det var riktigt lyckat! Alla var så fina i sina kransar och somriga kläder. På midsommar dagen stack vi till Pepes och dansade röven av oss! Det finns ingen bättre musik, Matt Joko är grym!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0