Helgen i snabb-verision

Idag är det måndag ännu en gång och solen skiner starkare än den brukar! Vilken skön dag! Jag vaknade klockan sju för att köra bilen till Laholm. När jag var hemma klockan nio gick jag och la mig igen och sov ända tills klockan ett. Det var riktigt skönt och behövligt efter en helg med lite sömn och mycket alkohol.
I fredags var jag och tjejerna hemma hos Thewa och förade. Sen gick vi ner till Swensons och fortsatte. Det var en riktigt bra kväll, men jag gick och la mig precis när jag var på min peak och därför vaknade jag otroligt bakis. Jag mådde dåligt hela dagen och när jag skulle på alkoholen igen var det inte det lättaste. Men med lite mat i magen som Fredde och Markus tillagade gick det lite enklare. Det var en jättegod asiatisk gryta med kyckling och ris till det. Marie tog till och med hela tre gånger. Efter maten tittade vi på bröllopet och fotbollen om vart annat och vid tolv gick vi vidare till Tivoli. Det var helt packat och vi dansade som aldrig förr! Jag och Marie kom på hur man ska dansa fast man har en öl eller ett vinglas i handen. Man låter killarna låna det ett tag. Det funkar till 99%. Man ska inte ge det till Dan för han lånar ut det till någon annan.
I söndags, eller i går, åt vi frukost på ett kina-ställe kollade fotboll på eftermiddagen och åt sushi på kvällen. Jag och Marie åkte hem vid åtta och fast att jag hade hur roligt som helst i Hbg så var det ändå skönt att komma hem. Jag såg slutet på fotbollen och sedan somnade jag pladask.
Det kommer inga biler nu, för jag och kameran är på olika ställen, men om någon dag så fixar jag det!!!
Och förresten, snart är det midsommar. Jag tycker om midsommar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0