Vad händer med mig?

Jag brukade vara väldigt skärpt. Jag har alltid haft lätt för skolan och mitt minne har varit ett av mina starkaste vapen. Men på senare tid så har jag haft väldigt svårt för att komma ihåg vissa saker. Först och främst är det namn jag glömmer bort. Jag kan prata om en människa i några minuter, men tre sekunder efteråt har jag glömt bort dennes namn. Det har hänt ett antal gånger nu, fråga Frida och Matilda.
En anna sak som händer ibland är att jag förvirrar mig själv. Jag kan ställa en fråga till någon, men sen när svaret kommer är jag ovetande om att ställt frågan.
Det här gör mig lite rädd. Jag har aldrig haft problem med att glömma saker, men nu har jag problem med att komma ihåg saker. Vad är det som händer med mig? Jag tycker inte om att vara glömsk. Jag gillar att ha koll på läget, och just nu har jag inte det...
Jag ska börja plugga till hösten, och det här gör mig en gnutta orolig. Kommer jag att bli lite skärpt som jag var innan eller är det här den nya Nicolina?
Ludvig och jag!


Kommentarer
Frida

rebecca rebecca rebecca! ;) Oroa dig inte det kommer att komma tillbaka när du väl sätter igång.

2010-04-12 @ 23:35:29
URL: http://fridatts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0