Trevliga människor

Idag var jag och fika med Matilda. Vi åkte till Båstad för att fika på Contan, men när det var stängt åkte vi vidare till Boarp istället. Contan är bäst, men det var OK i Boarp. Sällskapet var i alla fall bra =)
Sen åkte jag och lämnade av Matilda hemma, eftersom hon skulle jobba, och jag åkte vidare till Ängelholm. Där köpte jag blommor till Hazienda, schampo & balsam och lite smink. Jag gick också runt på stan och letade efter något att ha på mig i morgon, men jag hittade inget... Det får bli något gammalt som hänger i garderoben istället.
Nu ska jag och mitt nya linne till premiären av Hazienda. Malin, mamma och Oscar följer också med.
Jag träffade en massa trevliga människor på stan idag! När jag parkerade under Åhléns var det en tjej som kom fram mid sin parkeringslapp och gav den till mig eftersom hon skulle åka och hade lagt i för två timmar till. Jag blev så klart jätteglad. Gratis parkering! Sen när jag gick runt i olika butiker så var alla där också väldigt trevliga och hjälpsamma. Ängelholm är en snäll stad, och det gjorde min dag =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0