Påsken är på besök igen

Äntligen har jag slutat jobba på Nolato för den här veckan! I morgon har jag sovmorgon tills klockan åtta, underbart! Börjar jobba klockan nio i på hotellet imorgon och slutar vid fyra. På kvällen ska jag fira påsk med familjen. Josefine kom hem igår och Oscar och hand flickvän kommer hem i morgon. Det behövs lite högtider då och då för att familjen ska samlas. Synd bara att Paulina och Vidar inte kommer. Men de kommer nog någon gång i vår och hälsar på!
I kväll ska vi färga påskägg. Man tar växter, helst hundkex, och virar det runt äggen med sytråd. Sen kokar man äggen i lökskal och simsalabim så är äggen färgade och din påskbuffé blev genast aptitligare. Det är enkelt, så gör det ;)
Något kul som har hänt är att jag idag träffade Henrik Larsson på vägen hem från jobbet. Jag hade ingen bil idag, så jag var tvungen att gå, men tur var väl det! Han kände igen mig från Swensons så han hälsade på mig, och jag hälsade tillbaka. Sen frågade han mig om Swensons var öppet nu under påsk och jag svarade. Sen fortsatte vi prata ett tag och det slutade med att vi hade följe hela vägen hem. En riktigt trevlig kille är han den där Henke Lars
son. 


Kommentarer
Anonym

Naajs, hälsade du från Josse?!? GLAD PÅSK niccopicco!!

2010-04-02 @ 18:47:24
Paulina

Hej,

Såg precis att du skaffat blogg igen! Så kul:-)

Nice att du oh Henke börjat hänga! Du kan ju bjuda hem honom i sommar så kan vi spela fotboll i trädgården:-)



Kram

2010-04-05 @ 12:08:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0