Kan inte den här veckan bara ta slut?

Ibland går tiden för fort och ibland går den för långsamt. Innan gick den för snabbt, nu går den för långsamt. Den här veckan jobbar jag extra på hotellet, fast jag egentligen inte hade orkat det. Både fredag och lördag ska jag vara där och slava. Jag hade helst varit hemma och inte gjort någonting. Resten av veckan jobbar jag som vanligt på Nolato. Jag hade helst inte varit där heller. Just nu är min säng mer lockande än allt annat. Men vad måste man inte göra för att få lite pengar på kontot och erfarenheter i sitt CV.
Hif vann igår. Ännu en skön vinst av serieledarna! Ängelholm vann också igår och nu toppar de också tabellen.
Idag ska jag inte lämna min säng förrän jag ska till jobbet. Jag orkar inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0