Godmorgon

Trots att jag jobbade till tolv igår kväll och fast att jag inte somnade förrän klockan ett, så envisas jag med att gå upp klockan nio. Jag har väldigt svårt för att sova bort en hel dag. Jag börjar jobba klockan tre och vill ha några timmar på dagen då jag får tid till att göra saker som behövs göras. Jag måste också tillägga att man inte behöver mer än 8 timmars sömn, det räcker gott och väl!
Ett stort GRATTIS till min mamma som fyller år idag! Jag har inte haft chansen att gratulera henne än, hon är hos mormor och morfar, men jag ska laga lunch idag och passa upp henne lite extra. Present har hon redan fått i påskas när nästan alla barnen var hemma. En våffeltång som man får volym av och blommor var det här årets födelsedagspresent!
Mamma och jag när vi åkte London Eye förra året.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0