Firefighters in action!

En ny vecka har börjat och en dag har redan försvunnit. Igår jobbade jag, det var mycket att göra. men jag har hellre mycket att göra än ingenting.
I helgen grillade vi hos Emma i fredags, det var mycket trevligt. I lördags jobbade jag, det var också ganska trevligt Det var en massa snygga killar för en gångs skull som var och käkade. Bland annat ett gäng brandmän som fick rädda en svimmandes man vid poolen. Vi love action! Tack och lov så var det ok med mannen som svimmade. Han fick dock åka med ambulansen med in till sjukhuset, typiskt när man är borta på en weekendsemester.
I söndags var jag, MALIN, som är hemma från sin lååånga resa, Frida och Matilda i Ängelholm och fikade. Det var väldigt trevligt! Senare på dagen kollade vi på Ängelholm som i slutminuterna förlorade segern med ett bakåtmål. Det var i alla fall en väldigt trevlig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0