Det krävs ett under

Jag är helt tom idag, vad ska jag skriva? Jag var på gymmet precis. Det gick faktiskt väldigt bra. Jag antar att det går bättre när man är arg och ledsen. Jag sprang i alla fall 3,5 km och gjorde armhävningar, situps och tränade armarna.
Min syster Paulina och hennes pojkvän Vidar kom hem till Torekov i går kväll. Jag skulle jobbat till tolv, men jag fick sluta tidigare för jag inte mådde så bra. Det var trevligt att ha träffa dom igen, det var ett tag sedan. När man går igenom svåra saker är det skönt att ha familjen nära sig. Man måste hålla ihop och stötta varandra.
Nu måste jag städa mitt rum, det ser ut som hela havet stormar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0